كانن دوربين كامپكت PowerShot SX620 HS را معرفي كرد

اطلاعات انواع محصولات روز دنيا

كانن دوربين كامپكت PowerShot SX620 HS را معرفي كرد

۲۸۴ بازديد

كانن دوربين كامپكت PowerShot SX620 HS را معرفي كرد

   به تازگي شركت كانن دوربين كامپكت جديدي به نام PowerShot SX620 HS معرفي كرده كه ويژگي‌هايي همچون بزرگنمايي اپتيكال ۲۵ برابر، پردازشگر تصويري پيشرفته، واي‌فاي و لنز ۲۰.۲ مگاپيكسلي دارد. در ادامه با زوميت همراه شويد.

ارژنگدوربين‌هاي كامپكت به دليل اندازه كوچك و اينكه اغلب به راحتي در جيب جاي مي‌گيرند براي عكاسي در تعطيلات و مسافرت‌ها مناسب هستند. تعداد بسيار زيادي از انواع DSLR يا mirrorless وجود دارد كه ممكن است حتي چند عدد از آن‌ها را با لوازم جانبي مختلف و مورد نظرتان با خود همراه داشته باشيد تا در شرايط مختلف از دوربين مناسب استفاده كنيد. در هر حال اگر به دوربين‌هاي كامپكت علاقمند هستيد، بد نيست بدانيد كانن اخيرا يك محصول جديد به نام PowerShot SX620 HS در اين زمينه معرفي كرده است.
اين دوربين كامپكت قابليت بزرگنمايي زيادي دارد و مي‌توان با آن سوژه‌هايي كه در فاصله دور قرار دارند را نيز به ثبت رساند. همچنين اگر انعطاف‌پذيري لنزهاي بزرگنمايي را مي‌پسنديد، اين محصول به كارتان خواهد آمد. دوربين مورد اشاره قادر است تا ۲۵ برابر زوم اپتيكال داشته باشد و همچنين از تكنولوژي هوشمند تثبيت‌گر تصوير بهره مي‌برد تا در هنگام بزرگنمايي نيز بتوان اثر لرزش دست را در نتيجه كار خنثي كرد.
اين دوربين از يك سنسور ۲۰.۲ مگاپيكسلي CMOS بهره مي‌برد و مجهز به پردازنده تصويري DIGIC 4+ كانن است. اين دستگاه قادر است ويديوهايي با كيفيت فول اچ‌دي ضبط كند و يك صفحه نمايش ۳ اينچي LCD هم دارد. از نظر ارتباطي دوربين مورد اشاره از شبكه‌هاي واي‌فاي و NFC بهره مي‌برد كه به كاربر اجازه مي‌دهد تا عكس‌ها و فيلم‌هاي گرفته شده را به صورت بي‌سيم با رايانه يا ديگر دستگاه‌ها به اشتراك بگذارد.
اين دوربين در سه رنگ توليد شده و در دسترس خريداران قرار خواهد گرفت و قيمت آن نيز ۲۸۰ دلار اعلام شده است. اين محصول از اواخر ماه جاري عرضه خواهد شد. اگر از جمله افرادي هستيد كه به دنبال محصولي خوش قيمت با امكانات مناسب مي‌گرديد، PowerShot SX620 HS مي‌تواند يك انتخاب خوب براي شما باشد. در ادامه مي‌توانيد تصاوير بيشتري از اين محصول مشاهده كنيد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.